Best

Wednesday, June 8, 2011

NAK PINDAH KER X NAK?

Assalamualaikum!!


1st time nak citer2 nie.. selalu baca dalam blog orang lain jer.. macam-macam citer ada.. bila nak buat x tau pulak nak citer apa.. tapi skang nie cuba2 nak citer wlupun mcm x best.. lantak pi la kan.. janji aku nak luahkan apa yang aku rase..


hari nie aku tengah runsing memikirkan patutkah aku pindah ke rumah baru dan tinggalkan mak abah? aahhh pening2.. bukan apa  dari bujang sampai dh kahwin masih tinggal dgn mak abah.. sebenarnya aku suka jer duduk ngan mak abah sebab sekurang2nya aku boleh jaga dorang.. selama nie pun dorang duk jaga aku.. bersusah payah utk aku.. la nie tiba masanya utk aku balas balik budi mak abah..


cuma tula bila duduk dengan orang tua nie kesabaran, kekuatan dan ketahanan diri sangatla tinggi.. dan sangat2la menguji...atooiiiii!!!!!!! kadang2 rase cam HARI INI JUGAK NAK PINDAH!!! haa..haa.. sungguh kurang sopan aku ni yer.. nasib baikla aku ada suami yang sangat baik dan terlalu memahami serta x kisah duduk dgn mak abah wlupun kadang2 ada terasa hati..


dan sekarang nie aku rase dh tiba masanya utk aku dan suami berdikari dan bina hidup kami.. harap2 mak abah x berkecil hati jika aku pindah.. KAMI SAYANG MAK ABAH!!!!! uuuuwaaaaaaaaaaaa... cam tersedih pulak..

No comments:

Post a Comment

APA CITER MENARIK